wtorek, 5 listopada 2013

Microsoft





Microsoft ponownie zwiększa swój budżet na marketing. Z 1,6 mld dolarów w 2012 roku urośnie on w tym roku do ponad 2,5 mld dolarów - będzie o przeszło 1 mld dolarów większy niż budżet reklamowy Apple'a.

Do zeszłorocznego budżetu Samsunga (ponad 4 mld dolarów) Microsoftowi jest wciąż daleko, ale amerykańska firma zbliża się do nakładów rzędu tych u Coca Coli.

Według Winsupersite Microsoft planuje przeznaczyć w tym roku na promocję Windows 8 aż 405 mln dolarów. W zeszłym roku wydatki te wyniosły 241 mln dolarów. Zwiększone nakłady mają pomóc w sprzedaży w okresie świątecznym planowanych 16 mln tabletów z systemem Microsoftu

0 komentarze:

Który Sytem Lepszy

Który koncern komórkowy najlepszy

Która foto-marka najlepsza

TOP10 FOTO

1.CANON EOS 1Dx
2.NIKON D4
3.NIKON D800
4.CANON EOS 5D MARK III
5.SONY SLT a99
CANON EOS 7D
5.SONY DSLR a900
6.NIKON D7000
7.NIKON D7100
8.SONY SLT a77
9.CANON EOS 7D
10.CANON EOS 650D

TOP10VIDEO

1.Panasonic Lumix DMC-G6
2.SONY SLT a77
3.CANON EOS 650D
4.NIKON D7100
5.SONY SLT A65
6.CANON EOS 5D MARK III
7.CANON EOS 650D
8.SONY SLT a99
9.CANON 7D
10.NIKON D3s



About Me

Łączna liczba wyświetleń